ہفتہ، 30 جولائی، 2022

وضو کی دعائیں


 وضو کی دعائیں 

کلی کرتے وقت کی دعا

اَللّٰھُمَّ اَعْنِیْ عَلیٰ تِلَاوَتِ الْقُرْآنِ وَ ذِکْرِکَ وَ شُکْرِکَ وَ حُسْنِ عِبَادَتِکَ۔

ترجمہ اے اللہ ! قرآن کی تلاوت ، اپنے ذکر و شکر اور اچھی عبادت پر میری مدد فرما۔

ناک میں پانی ڈالنے کی دعا

اَللّٰھُمَّ اَرِحْنِیْ رَ ائِحَۃَ الْجَنَّۃَ وَلَا تُرِحْنِیْ رَائِحَۃَ النَّارِ.

ترجمہ اے اللہ ! مجھے جنت کی خوشبو سنگھانا اور مجھے جہنم کی بدبو نہ سنگھانا۔

منہ دھونے کی دعا

اَللّٰھُمَّ بَیَّضْ وَجْھِیْ یَوْمَ تَبْیَضُّ وُجُوْہٌ وَّ تَسْوَدُّ وُجُوْہٌ

ترجمہ اے اللہ! میرا چہرا روشن کرنا جس دن کچھ چہرے سیاہ ہوں گے۔

دایاں ہاتھ دھونے کی دعا

اَللّٰھُمَّ اَعْطِنِیْ کِتَابِیْ بِیَمِیْنِیْ وَحَاسِبْنِیْ حِسَابًا یَّسِیْرًا.

ترجمہ اے اللہ! میرا نامہ اعمال دایئں ہاتھ میں دینا اور مجھ سے آسان حساب کتاب لینا۔

بایاں ہاتھ دھونے کی دعا

اَللّٰھُمَّ لَا تُعْطِنِیْ کِتَابِیْ بِشِمَالِیْ وَلَا مِنْ وَّرَاءِ ظَہَرِیْ .

ترجمہ اے اللہ! میرا نامہ اعمال بائیں ہاتھ میں نہ دینا اور نہ پیٹھ کے پیچھے سے دینا۔

سر کا مسح کرنے کی دعا

اَللّٰھُمَّ اَظِلَّنِیْ تَحْتَ عَرْشِکَ یَوْمَ لَا ظِلَّ اِلَّا ظِلَّ عَرْشِکَ .

ترجمہ اے اللہ! مجھے اپنے عرش کے سائے میں جگہ دینا جس دن تیرے عرش کے سوا کوئی سایہ نہ ہوگا۔

کانوں کا مسح کرنے کی دعا

اَللّٰھُمَّ اجْعَلْنِیْ مِنَ الَّذِیْنَ یَسْتَمِعُوْنَ الْقَوْلَ وَ یَتَّبِعُوْنَ اَحْسَنَ .

ترجمہ اے اللہ! مجھے ان لوگوں میں سے کردے جو اچھی بات سننے اور اس پر عمل کرنے والے ہوں۔

 گردن کا مسح کرنے کی دعا

اَللّٰھُمَّ اَعْتِقْ رَقَبَتِیْ مِنَ النَّارِ .

ترجمہ اے اللہ! میری گردن کو جہنم کی آگ سے آزاد کردے۔

دایاں پاؤں دھونے کی دعا

اَللّٰھُمَّ ثَبِّتْ قَدَمِیَّ عَلَی الصِرَاطِ یَوْمَ تَزِلُّ الْاَقْدَام.

ترجمہ اے اللہ! میرا قدم ثابت رکھنا جس دن پُل صراط پر اکثر قدم لغزش کریں گے۔

بایاں پاؤں دھونے کی دعا

اَللّٰھُمَّ اجْعَلْ ذَنْبِیْ مَغْفُوْرًا وَسَعْیَ مَشْکُوْرًا وَتِجَارَۃً لَّنْ تَبُوْر

ترجمہ اے اللہ! میرے گناہ بخش دے اور میری کوشش کو کامیاب بنا دے اور میری تجارت ہلاک نہ ہو۔

دونوں ہاتھ دھونے کی دعا

اَللّٰھُمَّ اِنِّیْ أَسْئَلُکَ الْیُمْنِ وَالْبَرَکَۃَ وَاَعُوْذُ بِکَ مِنَ الشُّوْمِ وَالْھَلَکَہٗ

ترجمہ اے اللہ! میں تجھ سے سوال کرتا ہوں برکت کا اور پناہ مانگتا ہوں شامت اور ہلاکت سے۔

ترجمہ اے اللہ! میرا نامہ اعمال دایئں ہاتھ میں دینا اور مجھ سے آسان حساب کتاب لینا۔