اتوار، 19 اپریل، 2020

وضو کے بعد یہ دعا پڑھیں

وضو کے بعد یہ دعاپڑھیں
اَشْہَدُاَنْ لَّآ اِلٰہَ اِلَّااللہُ وَحْدَہٗ لَاشَرِیْکَ لَہُ وَاَشْھَدُاَنَّ مُحَمَّدًاعَبْدُہٗ وَرَ سُوْلُہٗ ۵ط اَللّٰھُمَّ اجْعَلْنِیْ مِنَ التَّوَّابِیْنَ وَاجْعَلْنِیْ مِنَ الْمُتَطَھِّرِیْنَ ط سُبْحَانَکَ اللّٰھُمَّ وَبِحَمْدِکَ اَشْہَدُاَنْ لَّآ اِلٰہَ اِلَّااَنْتَ اَسْتَغْفِرُکَ وَاَتُوْبُ اِلَیْکَ ط 
 میں گواہی دیتا ہوں کہ اللہ کے سواء کوئی معبود نہیں۔ وہ اکیلا ہے ۔اس کا کوئی شریک نہیں اور میں گواہی دیتا ہوں کہ محمدﷺاسکے بندے اور اسکے رسول ہیں۔ اللہ مجھے توبہ کرنے والوں میں اور بہت پاک رہنے والوں میں شامل فرما ۔اے اللہ تو پاک ہے اور میں تیری تعریف بیان کرتا ہوں میں گواہی دیتا ہوں کہ صرف تو ہی معبود ہے اور میں تجھ سے مغفرت چاہتا ہوں اور تیرے سامنے توبہ کرتا ہوں۔(ترمذی۵۵)
ف:۔جنت کے آٹھوں دروازے کھول دئے جائیں گے جس سے چاہے داخل ہو۔